1.Do³±czasz do obozu po wype³nieniu rp jako nowicjusz. 2.Po 3 dniach grania (Stra¿nik ¶wi±tynny 7 dni) wybierasz ¶cie¿kê któr± chcesz kroczyæ albo magii albo miecza nastêpnie podchodzisz do próby gdzie zlecam specjalne rp (ja oraz herskilim jak go nie ma to ja i na odwrót) awans na studenta albo stra¿nika ¶wi±tynnego (aby dostaæ awans potrzebujesz poparcia 4 cz³onków obozu oprócz tego podczas próby dla stra¿nika ¶wi±tynnego musisz wype³niæ najpierw test umys³u oraz test miecza gdzie musi pokonaæ na klasie stra¿nika ¶wi±tynnego drugiego stra¿nika (jak zawiedziesz przystêpujesz do testu nastêpnego dnia). 3. Po 5 dniach grania dostajesz kolejny special rp (zanim go dostaniesz potrzebujesz poparcia 4 cz³onków) gdzie znowu wymy¶la ja i hersklim, awansujesz na Guru (Guru mo¿e byæ max. 5 i najgorszy z nich bd zmieniany co jaki¶ czas). 4.Na tym siê koñczy kariera awansów. P.S Je¿eli chcecie przej±æ po kim¶ stanowisko musicie najpierw: 1.Zyskaæ poparcie 5 cz³onków obozu a nastêpnie pój¶æ do obecnego posiadacza stanowiska i rzucacie mu wyzwanie (Mo¿e to tylko zrobiæ stra¿nik ¶wi±tynny oraz student). 2.Gdy to zrobicie robicie rlg na klasê rzuconemu wyzwanie (aby odby³ siê pojedynek muszê byæ o tym poinformowany oraz muszê byæ ¶wiadkiem tego wyda¿enia). 3.Rozpoczyna siê pojedynek w którym s± 3 rundy zwyciêzc± pojedynku pozostaje oczywi¶cie osoba z pezewa¿aj±c± liczb± wygranych (je¿eli kto¶ przeszkodzi w pojedynku albo jeden z uczestników pojedynku zaatakuje przeciwnika zanim powiem start to automatycznie otrzymuje degrada). 4.Zwyciêzca pojedynku zatrzymuje stanowisko a przegrany robi rlg na ni¿sz± klasê (je¿eli zwyciêzca bêdzie zbyt têpy np. co to jest ooc itp. to pojedynek jest nie wa¿ny osoba równierz przejmuje obowi±zki swojego poprzednika). 5.Je¿eli zwyciêzca nie bêdzie siê logowa³ wiêcej ni¿ 2 dni albo dostanie bana to funkcje przejmuje po nim jego poprzednik. 6.Nie mo¿na rzuciæ wyzwania mnie oraz mojej prawej rêce hersklima jedynymi którym mo¿na rzuciæ wyzwanie jest przywódca stra¿y ¶wi±tynnej oraz Guru. 7.Podczas pojedynku nie mo¿na braæ ¶rodków dopinguj±cych (potów). MI£EJ ZABAWY
|